• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
چهار شنبه 13 شهریور 1398
کد مطلب : 76866
+
-

محدودیت‌های ترافیکی در راه‌های یزد  تا 20 شهریور

مرکز مدیریت راه‌های کشور طی اطلاعیه‌ای از محدودیت تردد در 6 محور استان یزد به دلیل انجام عملیات کارگاهی خبر داده است. به گزارش ایسنا، ابرکوه از کیلومتر ۳۱ تا ۵۲ تا تاریخ بیستم شهریورماه از ساعت ۷ تا ۱۸ به‌ دلیل اجرای عملیات درزگیری و لکه‌گیری با محدودیت تردد مواجه است و تردد از این مسیر همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود. محور ابرکوه – تفت نیز از کیلومتر 80 تا 100 تا بیستم شهریورماه از ساعت ۷ تا ۱۹ به‌ دلیل اجرای عملیات لکه‌گیری دارای محدودیت تردد است.

اجرای عملیات اصلاح و بهسازی کیلومتر ۷۱ تا ۷۵ محور تفت – ابرکوه نیز تا 20 شهریورماه از ساعت ۷ تا ۱۹ همزمان با اجرای عملیات، تردد با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط امکان‌پذیر است. محور تفت – دهشیر نیز از کیلومتر 30 تا 50 تا بیستم شهریور از ساعت ۷ تا ۱۹ به‌ دلیل اجرای عملیات درزگیری آسفالت با محدودیت تردد همراه خواهد بود.

دیگر محور دارای محدودیت تردد در استان که از ساعت ۶ تا ۲۰ روزهای دوم تا بیستم شهریورماه به‌ دلیل اجرای عملیات بهسازی و روکش آسفالت با محدودیت روبه‌روست، محور هرات–هرابرجان(بعد از شرکت گوشت) در شهرستان خاتم است. محور فوق در محدوده اجرای عملیات مسدود و تردد از کنار‌گذر احداثی با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود. بر اساس این اطلاعیه مابقی محورهای مواصلاتی استان باز و تردد در آنها به ‌روال عادی در جریان است.

این خبر را به اشتراک بگذارید